در تیم امور مشتریان ایراک، نقش کلیدی در برقراری و حفظ ارتباط مؤثر با مشتریان دارید. از طریق ارائه خدمات پشتیبانی، ارتباط و پیگیری دقیق، به تضمین رضایتمندی مشتریان از محصولات و خدمات ما میپردازید.
در این بخش، ما به شما امکان میدهیم تا در معرض تجربهای منحصر به فرد از فعالیتهای مشتریان ما قرار بگیرید. با داشتن دیدگاهی گسترده و شناخت کامل از محصولات و خدمات ایراک، شما به عنوان یک کارشناس امور مشتریان، مسئولیت پاسخگویی به تمامی نیازها و سوالات مشتریان را برعهده دارید.
تواناییها:
مسلط به نرم افزارهای آفیس (Word و Excel)
مسلط به نرم افزار مدیریت محتوای وردپرس
دارای روابط عمومی قوی
خلاق و دارای روحیهی کار تیمی
توانایی تطبیق با موقعیتهای کاری متغییر
توانایی پیگیری امور و تعامل موثر با همکاران
پیگیری و انتقال مسائل حل نشده مشتریان به سایر تیمها و پیگیر رفع مسئله
پاسخگویی به تماس ها، ایمیل ها، تیکت ها و تماس های مشتریان
شرکت ایراک در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود از بین افراد دارای شرایط که از سوی نهاد های حمایت(کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی) معرفی می شوند دعوت به همکاری می نماید.
این فرآیند بر اساس برنامه زمانبندی و ارائه لیست نفرات از سوی این سازمان ها صورت میپذیرد.