زبان فارسی
iranفارسی
englishEnglish
ورود به حساب کاربری
تولید موثر

آلومینیوم، فلزی با ظاهر زیبا و کاربردی

طراحان صنعتی تقریباً برای همه‌ی اجزاء، از آلومینیوم استفاده می کنند. این ماده سبک و قوی است و این امکان را به شما می‌دهدکه آلومینیوم را به شکل هندسی موردنظر خود درآورید و انواع هیجان انگیزی از اشکال مختلف و نوآورانه را ایجاد کنید.

اشتراک گذاری در

به‌ عنوان یک طراح صنعتی، وقتی به شما اجازه کار با فلز داده می‌شود، همیشه هیجان‌زده خواهید شد، زیرا فلز خواصی دارد که بازسازی آن با پلاستیک دشوار است. و فلز از همان ابتدا احساس باکیفیت بودن به محصول می‌دهد. این به شما کمک می‌کند تا محصول مطلوبی بسازید.

طراحان صنعتی تقریباً برای همه‌ی اجزاء، از آلومینیوم استفاده می کنند. این ماده سبک و قوی است و این امکان را به شما می‌دهدکه آلومینیوم را به شکل هندسی موردنظر خود درآورید و انواع هیجان انگیزی از اشکال مختلف و نوآورانه را ایجاد کنید. در بخش بیرونی قطعاتی مانند خنک کننده‌ها(هیت سینک)، آلومینیوم یک پرداخت طبیعی و جلای زیبا دارد. آلومینیوم از نظر بازتاب دادن گرمای تابشی خورشید نیز یکسری خواص خارق العاده دارد که امتیازی منحصر به فرد محسوب می‌شوند.

ما از آلیاژهای آلومینیوم مانند سری 6000 برای قطعات بزرگ مانند پوسته الکتروموتورهای صنعتی استفاده می‌کنیم. این آلیاژ رسانایی حرارتی و مقاومت در برابر خوردگی عالی و البته شکل پذیری عالی برای عملیات شکل دهی پیچیده دارد و از طرفی هم محکم است.

ما از آلیاژ 5754 برای برخی از قطعات کوچکتر دیگر استفاده می‌کنیم و باز هم، مقاومت در برابر خوردگی و استحکام، از ویژگی‌های کلیدی آن هستند.

ما چندین محصول خلاقانه و نوآورانه آلومینیومی را برای آینده در دست تولید داریم و فکر می‌کنم طراحی پایدار آلومینیوم در حال حاضر هسته اصلی برند ما و زیبایی بصری این برند است. بنابراین تا جایی که می‌توانیم، تلاش خواهیم کرد تا محصولاتی متمایز از جنس آلومینیوم بسازیم. دیدن اینکه در آینده چه کاری می‌توانیم با آلومینیوم انجام بدهیم، هیجان انگیز خواهد بود.

‌‎

‌‎

به اطلاعات تخصصی بیشتری نیاز دارید؟
با ما تماس بگیرید تا درباره‌ی راهکارهای خلاقانه در صنعت آلومینیوم اطلاعات بیشتری کسب کنید.