زبان فارسی
iranفارسی
englishEnglish
ورود به حساب کاربری
بیلت 6063-7 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 2,040,227
شمش آلیاژ LM2 فناوران آلومینیوم ایده آل آمیژه 1,300,000
شمش 1000p-99.25 آلومینیوم المهدی 1,751,072
شمش 1000P-99.5 آلومینیوم المهدی 1,773,464
شمش 1000P-99.7 آلومینیوم المهدی 1,791,378
شمش 1000p-99.8 آلومینیوم ایران(ایرالکو) 1,849,555
صنعت آلومینیوم ایران

افزایش 3.2 درصدی تولید آلومینیوم در کشور

تولید شرکت های بزرگ آلومینیوم کشور طی 8 ماهه 97، حدود 3.2 درصد بیش از رقم مدت مشابه سال گذشته آلومینیوم تولید کردند. به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران-ایمیدرو، شرکت های ایرالکو، المهدی و هرمزال از ابتدای فروردین تا پایان آبان، 231 هزار و 31 تن آلومینیوم (خالص، بیلت، آلیاژ، ئی سی…

اشتراک گذاری در
Aluminium Ingot - شمش آلومینیوم - ایراک - eirak
تولید شرکت های بزرگ آلومینیوم کشور طی 8 ماهه 97، حدود 3.2 درصد بیش از رقم مدت مشابه سال گذشته آلومینیوم تولید کردند.

به گزارش اتاق خبر ایراک و به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران-ایمیدرو، شرکت های ایرالکو، المهدی و هرمزال از ابتدای فروردین تا پایان آبان، 231 هزار و 31 تن آلومینیوم (خالص، بیلت، آلیاژ، ئی سی و براده) تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، 223 هزار و 877 تن بود.

از این میزان، شرکت های ایرالکو 117 هزار و 667 تن، هرمزال 69 هزار و 74 تن و  المهدی  44 هزار و 290 تن آلومینیوم تولید کردند.

شرکت آلومینای ایران طی 8 ماهه امسال، 485 هزار و 559 تن بوکسیت، 159 هزار و 24 تن پودر آلومینا، 270 هزار و 649 تن هیدرات آلومینیوم و 88 هزار و 776 تن  آهک تولید کرد.

همچنین، طی ماه آبان 97، افزون بر 22 هزار و 398 تن  آلومینیوم (خالص، بیلت، آلیاژ، ئی سی و براده)، 43 هزار و 760 تن بوکسیت، 19 هزار و 509 تن پودر آلومینا، 33 هزار و 166 تن هیدرات آلومینیوم و 7 هزار و 778 تن آهک تولید شد.

نظرات: (0 نظر ثبت شده)

ورود به حساب کاربری

جهت ثبت نظر پیرامون محتوا یا خبر فوق میبایست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

ورود به حساب کاربری

آلومینیوم پلاس

آلومینیوم پلاس یک پلتفرم آنلاین و هوشمند برای تحلیل بازار آلومینیوم ایران و جهان است که پاسخگوی نگرانی‌های تولید کنندگان و فعالان اقتصادی، دسترسی فوری، دقیق، شفاف و بی‌واسطه به اطلاعات مهم و کاربردی است.