ایراک بر حسب شرایط، برای بهبود فرآیندها، افزایش قابلیتها و یا استفاده از برخی امکانات وب سایت، اطلاعاتی را از کاربران درخواست میکند تا بتواند خدماتی امن و مطمئن را به کاربران ارائه دهد.
برای برخی خدمات اطلاعاتی مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل مورد نیاز است و از آنجا که کلیه فعالیتهای ایراک قانونی و مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک صورت میگیرد و طی فرآیند خرید، فاکتور رسمی و بنا به درخواست مشتریان حقوقی گواهی ارزش افزوده صادر میشود، از این رو وارد کردن اطلاعاتی مانند نام و کد ملی برای اشخاص حقیقی یا کد اقتصادی و شناسه ملی برای خریدهای سازمانی لازم است. همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ایراک جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.
ایراک ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها، اخبار، محصولات، خدمات و سرویسهای فعلی یا خدماتی که در آینده راه اندازی خواهد شد، برای اعضای وب سایت یا مشتریان خود ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامکها نداشته باشند، میبایست نسبت به لغو عضویت دریافت خبرنامه در پروفایل خود اقدام نماید یا از طریق صفحه تماس با ما یا بخش امور مشتریان درخواست خود را ارائه نمایند.
توجه داشته باشید که ۳۰۰۰۴۰۰۵۸۲ تنها شماره ای است که ایراک از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک ارسال میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان ایراک ، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام ایراک است(ایراک برنده قانونی و ثبت شده در مرکز مالکیت معنوی ایران می باشد) و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به info[at]eirak.ir یا همکاران ما در بخش پشتیبانی وب سایت اطلاع دهید.
اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، ایراک میتواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند و آن را به اطلاع بخش پشتیبانی وب سایت برساند.
حفظ و نگهداری رمز عبور بر عهده کاربران است و برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، کاربران نباید آن را برای شخص دیگری فاش کنند. ایراک هویت شخصی کاربران را محرمانه میداند و اطلاعات شخصی آنان را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمیکند، مگر اینکه با حکم قانونی مجبور باشد در اختیار مراجع ذیصلاح قرار دهد.
ایراک همانند سایر وب سایتها از جمع آوری IP و کوکیها استفاده میکند، اما پروتکل، سرور و لایههای امنیتی وب سایت ایراک واتخاذ شیوه های مدیریت دادهها ،اطلاعات کاربران را محافظت و از دسترسیهای غیر قانونی جلوگیری میکند.
مرکز ارتباط با مشتریان ایراک
با هدف پاسخگویی سریعتر به درخواست های مشتریان و همچنین ارتباط موثر و پایدار با شما، مرکز ارتباط با مشتریان ایراک در خدمت شماست. این مرکز پاسخگوی تمامی سوالات و درخواستهای شماست.
راه های تماس
آدرس های پستی و شماره های سازمانی در بخش تماس با ما در دسترس است.
پاسخگویی به تماس های تلفنی در ساعات اداری انجام می شود. در ساعات غیر اداری و تعطیلات رسمی، پاسخگویی آنلاین سایت در دسترس است.
سیاست ها
سایر رویهها از طریق صفحه سیاستهای کلی در دسترس است.